تزریق چربی یکی از روش های پرطرفدار زیبایی است که امروزه با توجه به مزیت های این روش از تزریق چربی افراد بسیاری خواهان این جراحی شده اند.

تزریق چربی یکی از روش های بسیار پرطرفدار و پر تقاضا در زمینه زیبایی است که در این روش با برداشتن چربی نواحی های مختلف بدن به بخش هایی نظیر زیر چشم، لب، صورت و غیره تزریق می گردد. پایتخت زیبایی ایران به عنوان معتبرترین کلینیک های زیبایی در این زمینه به فعالیت مشغول است و شما می توانید تحت نظارت مجرب ترین متخصصین از بهترین خدمات بهره مند شوید.

تزریق چربی

در عصر جدید با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی افراد بسیاری به زیبایی روی آورده اند که تزریق چربی یکی از پرطرفدارترین و بهترین روش هایی است که در روزهای اخیر شاهد انجام این نوع عمل زیبایی هستیم. در این روش زیبایی چربی های بخشی از نواحی که انباشته شده اند برداشته و به بخش هایی چون گونه، زیر چشم، صورت، دست و لب تزریق می گردد. توجه داشته باشید که این نوع عمل زیبایی بایستی زیر نظر بهترین و مجرب ترین متخصصین و تحت کنترل حرفه ای ترین کادر صورت گرفته و اگر می خواهید نتیجه مثبتی از این جراحی به دست آورید، پیشنهاد می کنیم کلینیک پایتخت زیبایی را در اولویت انتخاب های خود قرار دهید.

همانطور که اشاره کردیم چربی برخی نواحی برداشته شده و پس از شسته شدن و پالایش به نقطه مدنظر تزریق می گردد که با استفاده از سوزن های مخصوص زیبایی زیر نظر متخصصین اجرا می شود. افرادی که قصد بهره مندی از این نوع زیبایی را دارند بایستی اطلاعاتی در خصوص کارهای قبل و بعد از جراحی را جویا شده و تمامی دستورات پزشک مربوط را رعایت نماید برای مثال نوشیدن آب به مقدار کافی قبل و بعد از جراحی برای به دست آوردن نتیجه ای مثبت بسیار موثر عمل می کند. از دیگر موضوعات در این خصوص می توان به این مورد اشاره کرد که تزریق چربی در انواع مختلفی اجرا می گردد که با توجه به انتخاب و خواست مخاطب قابل انجام می باشد در ادامه مقاله سعی بر آن خواهیم داشت شما را با انواع تزریق چرب آشنا کنیم با ما همراه باشید.

تزریق چربی به لب

تزریق چربی به لب از جمله مواردی هست که به صورت قابل توجهی مورد انتخاب مخاطبان و کاربران قرار گرفته است و در کلینیک های زیبایی تزریق به لب در مقایسه با دیگر نواحی بسیار افزایش یافته است. شما نیز می توانید از طریق این روش لب های خود را برجسته و شاداب تر کرده و همچنین می توانید تزریق به صورت منفردی یکی از لب ها و یا هر دو را انجام دهید. همانطور که می دانید لب ها از مهمترین اجزای صورت هستند و نقش بسیار مهمی در زیبایی چهره افراد دارند که خانم ها به این موضوع بسیار زیاد اهمیت داده و با بهره مندی از این روش می توانند مشکلاتی نظیر باریک بودن لب بالایی و پایینی را برطرف کنند، حجم لب های خود را افزایش دهند و سبب برجسته شدن لب ها در زمان لبخند زدن شوند.

سلول های چربی پس از تزریق مسیر جدید برای تغذیه در بدن به وجود می آورند که با خون رسانی به خود سبب ماندگاری در بدن می شوند. البته در برخی مواقع ممکن است درصدی از چربی تزریق شده به وسیله بدن پس زده شود که در این صورت به ترمیم نیاز خواهیم داشت.

تزریق چربی به صورت

افرادی که از فرو  رفتگی صورت چون خطوط لبخند و خطوط خنده برخوردار هستند، می توانند از مزایای تزریق چربی بهره مند شده و دوباره به صورتی صاف و بدون خط و خش دست یابند. در این مورد متخصص با برداشتن چربی از قسمت شکم یا ران به صورت فرد تزریق خواهد کرد و از این طریق می تواند تمامی فرو رفته های صورت، لب ها و گونه ها را پر کرده و به صورت معجزه آوری به زیبایی و جوانی دوباره خود دست یافت. همچنین جراح می تواند خطوط بین بینی و دهان شما را از چربی پیوند زده و به مقدار حداقل برساند. اصلاح چروک های پیشانی، تو رفتگی های پوست و اصلاح زخم های جوش از دیگر فواید بهره مندی از تزریق چربی صورت است. توجه داشته باشید که برای بهره مندی از این جراحی فرد باید از محل های اهدا کننده برخوردار بوده و بتوان از چربی های نواحی مختلف بدن فرد برای تزریق بهره مند شد. همچنین نباید هیچگونه مشکل گردشی چون استعمال دخانیات در فرد وجود داشته باشد.

مزایای تزریق اصولی چربی

به طور کلی می توان گفت روش تزریق چربی در مقایسه با سایر روش های پر کردن خط و خش ها و کم حجمی های نواحی مختلف بدن بسیار مناسب و بدون خطر است که این موضوع توانسته است نظر و توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. بی خطر بودن این نوع جراحی این امکان را می دهد که افراد در هر سنین از آن بهره مند شوند بدون اینکه نگران عوارض آن باشند. البته می توان گفت بهترین سن برای بهره مندی از آن 18 تا 60 سالگی است و از فواید تزریق در این سنین می توان به عدم وجود عوارض تزریق اشاره کرد. فرد پس از مدت زمان بسیار کوتاهی می تواند نتیجه تزریق را مشاهده کند. بزرگترین و اصلی ترین مشکلی که در این روش می توان با آن مواجه شد ایجاد ورم و کبودی است که این مشکلات به راحتی قابل برطرف کردن، هستند.

معایب تزریق چرب  در بدن

در کنار مزایای تزریق چربی می توان گفت معایبی را نیز این کار دارا هست که افراد بهتر است قبل از اقدام به انجام این جراحی اطلاعاتی کامل از معایب آن به دست آورده و با طیف گسترده ای از اطلاعات از این روش استفاده نمایند. از جمله این معایب و مشکلات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

همچنین بخوانید:  قیمت کاشت مو

بی شک در محل برداشت و موضع تزریق چربی تورم و کبودی پوست را شاهد خواهید بود. این جراحی تا حدودی در مقایسه با دیگر جراحی های زیبایی زمان بر بوده و به 3 تا 4 ساعت زمان نیاز دارد. ممکن است پس از مدتی کوتاه چربی تزریق شده به صورت جذب شده و از این جهت نمی توان این روش را دائمی دانست و امکان دارد که موضع مورد نظر نیاز به تزریق دوباره داشته باشد. میزان ماندگاری این جراحی به عوامل بسیاری چون تخصص پزشک و کادر انتخاب شده بستگی خواهد داشت و در صورت انتخاب نادرست ممکن است با مشکلات بسیاری چون پس زدن تزریق مواجه شد.

 تزریق چربی برای گودی زیر چشم

تزریق چربی برای گودی زیر چشم یکی دیگر از انواع تزریق است و افرادی که با مشکل گودی زیر چشم مواجه هستند و این امر سبب نارضایتی و احساس کمبود اعتماد به نفس در آنها می شود بسیار گزینه مناسبی خواهد بود که شما می توانید با مراجعه به پایتخت زیبایی ایران در کنار بهره مندی از بهترین امکانات و خدمات زیر نظر متخصصین مجرب به زیبایی و شادابی وصف نشدنی دست یابید.

نتایج عمل چقدر ماندگاری دارد؟

پس از تزریق شما شاهد نرمی و لطافت در محل تزریق شده، خواهید بود. همچنین بهبودی بافت پوست و جوان تر شدن پوست از دیگر موارد قابل توجه پس از جراحی هستند. برای برخی افراد جای سوال است که ماندگاری تزریق چقدر است؟ که در پاسخ به این سوال می توان گفت ماندگاری به توانایی پزشک و کادر مربوط بستگی دارد. در برخی موارد به دلیل پاسخ ندادن بدن به پیوند و تزریق بایستی ترمیم شده و دوباره تزریق اجرا شود و در برخی موارد نیز می توان با انجام موفقیت کار نتایج را دائمی کرد.

 پایتخت زیبایی ایران

تزریق چربی در پایتخت زیبایی ایران می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. هدف اصلی ما در این کلینیک کسب رضایت مشتریان خواهد بود که تمام سعی خود را در این راستا به عمل آورده و امروزه به عنوان بهترین و معتبرترین کلینیک های تزریق چربی در تهران به فعالیت مشغول است. شما می توانید از طریق وب سایت کلینیک زیبایی ما اطلاعاتی در خصوص خدمات ارائه شده به دست آورده و با برقراری تماس با همکاران ما اقدام به رزرو وقت قبلی نمایید. شما می توانید با مناسب ترین و ارزان ترین هزینه و نرخ قیمت از خدمات زیبایی کلینیک ما بهره مند شوید.