کاشت مو زنان الگوی ریزش مو در زنان بسیار متفاوت از مردان می باشد. همانطور که اکثر ما مشاهده کرده‌ایم ریزش مو در مردان معمولاً در نواحی فوقانی سر داده و حالت طاسی را به وجود می آورد. این ریزش به صورت مطلق در یک ناحیه بوده و حالتی پراکنده ندارد.

در عوض الگوی ریزش مو در بانوان به صورت پراکنده بوده و طاسی در یک ناحیه رخ نمی دهد.

دلایل بسیار متفاوتی باعث ریزش مو در زنان شده که می‌تواند قابل درمان باشد و یا راه حل مناسبی برا آن یافت نشود.

صرف نظر از سبک تغذیه و محل زندگی استرس و یائسگی می تواند نقش بسیار گسترده ای در ریزش مو داشته و آسیب زیادی به بافت مو ها برساند.

معمولا این ریزش باعث ایجاد حس ناخوشایندی شده و میتواند در زندگی بانوان تاثیر منفی بسیاری بگذارد. به همین علت ما در این مقاله نکته هایی را مربوط به راه های پیشگیری و درمان صحیح ریزش مو بیان کرده ایم.

 

تاثیر کاشت مو زنان

هرنوع الگوی طاسی چه در بانوان و چه در آقایان با کاشت به صورت صحیح قابل درمان است.تمامی بانوان در هر سنی می توانند با انجام آزمایشات و معاینات پزشکی مناسب عمل کاشت مو را انجام داده و فولیکولهای قسمت های آسیب دیده را تقویت کنند.

تاثیر کاشت مو زنان

تاثیر کاشت مو زنان

بهترین روش کاشت مو چیست؟

برای کاشت مو زنان با توجه به حساسیت های موجود باید روشی را انتخاب کرد که اجرای آن و استفاده از آن کمترین آسیب را به فولیکول‌های بانک مو وارد کند.

معمولاً بهترین روش برای کاشت مو بدون ایجاد آسیب‌های مزمن روشهای کاشت مو بدون جراحی در سر می باشد. نکته‌ای که می‌تواند به عنوان عیب این روش شناخته بشود ایجاد زخم های بزرگ است‌‌. در این روش که جزء مراحل کاشت مو زنان بدونه جراحی یاد می‌شود از پارچه های مخصوصی برای سوراخ کردن سر قرار دادن گرافت های مو استفاده می‌کنند.

متاسفانه در این حالت زخم های بزرگ در سر شکل می گیرد که بهبود آنها کمی طولانی خواهد همچنین به علت فاصله ای که بین گرافتهای مو در حین کاشت ایجاد میشود پس از کاشت و گذشت دوره نقاهت موهای پرپشتی مسیح شما نشده و قسمت هایی از سر که خالی می ماند.

اما با روش های جدید که در حوزه کاشت مو زنان بدون جراحی وارد شده است گرافت های مو را به صورت اسکن و با دستگاه های پانچ به خصوص بر روی محل های طاسی سر قرار می دهند.

مزایای این روش این است که زخم های ایجاد شده بسیار سریع خوب میشوند و دوران نقاهت در این روش بسیار کم است همچنین در نهایت بعد از گذشت چند ماه موهای پرپشتی را در نواحی طاسی سر پدید می آورد.

برای مشاهده قیمت کاشت مو کلیک کنید.

 

بهترین گزینه ترمیم موهای آسیب دیده در زنان

برای پیدا کردن بهترین گزینه در این روش باید پزشک آزمایشات و چکاپ های خاصی را بر سر بیمار انجام بدهد تا اطمینان حاصل شود که ریزش مو به علت بیماری خاص و یا فقر ویتامین ها نبوده و تنها روش برای جبران موهای آسیب دیده کاشت مجدد فولیکول ها می باشد.

سپس باید با استفاده از اسکن ها الگوهای ریزش و نازکی یا کلفت بودن موها بررسی بشود و بهترین ناحیه را برای برداشتن گرافتها مشخص کرد.

بعد از مشخص کردن تمامی این موارد کاشت مو به همان روش هایی که موجود است انجام می‌شود. همچنین ممکن است پزشک بعد از از انجام کاشت مو در زنان و یا مردان متناسب با شرایط فعلی آنها داروهایی را نیز در طول دوران نقاهت تجویز کند.

بهترین گزینه ترمیم موهای آسیب دیده در زنان

بهترین گزینه ترمیم موهای آسیب دیده در زنان

تفاوت کاشت مو در زنان و در مردان چیست؟

باید توجه داشته باشیم که همواره انتخاب یک روش برای همگی مناسب نیست ‌ در کاشت مو زنان به علت داشتن موهای بلند می ‌توان استفاده از نوارهای کشت گرافت را به حداکثر برساند چراکه لایه های زخم برداشته شده دیده نمی شود.

در در حالی که در مردان به علت وجود موهای کوتاه لایه های برداشته شده زخمی ناخوشایند خواهد بود به همین علت روش FUT نمی تواند در مردان روش مناسبی باشد.

 

نواحی مختلف برای برداشتن گرافت

دسترسی به نواحی مختلفی در کاشت مو زنان وجود دارد. به این صورت که می توان از قسمتهای مختلف سر گرافت های مو را برداشت کرد. چون معمولاً الگوی ریزش مو در زنان شبیه مردان نبوده و در نواحی مختلف این اتفاق به وجود می آید. بدین معنا که طاسی در کل ناحیه فوقانی و پس از سرد شدن بوده و فقط یک ناحیه برای برداشت گرافها موجود نیست.

در حالی که در مردان به علت الگوی طاسی یک دست در ناحیه فوقانی سر فقط میتوان ازپشت سر برای برداشتن گرافتهای مو استفاده کرد.

 

دیدگاه های متفاوت در کاشت مو زنان و مردان

بعد از کاشت رضایتمندی ها و دیدگاه ها در آقایان و خانمها متفاوت از یکدیگر هستند. مردانی که برای کاشت مو اقدام و مراجعه می‌کنند به علت طاسی بر روی سر و از بین رفتن کامل مو ها با ایجاد گراف های متعدد بر روی ناحیه فوقانی سر احساس رضایتمندی کاملی را تجربه می کنند.

ولی در کاشت مو زنان اکثر مراجعین به علت کم تراکم شدن موها اقدام می‌کنند. به همین علت انتظار دارند مشکل تراکم مو با استفاده از انواع روشهای کاشت به طور کامل برطرف شود.

به همین علت جراح باید در کاشت مو زنان تمامی قسمت های سر را به صورت یک دست مورد کاشت گرافتها قرار دهد.

دیدگاه های متفاوت در کاشت مو زنان و مردان

دیدگاه های متفاوت در کاشت مو زنان و مردان

بررسی و آزمایشات سابقه دارویی در هنگام کاشت مو

به یاد داشته باشید که همواره در هنگام کاشت مو باید عوامل دیگری را هم در نظر بگیرید. یکی از مهمترین عواملی که در این قسمت می توانند وجود داشته باشند عدم سابقه بیماری و مصرف داروهای متفاوت می باشد.

چرا که به علت وجود بعضی از عوارض در داروها ممکن است پس از کاشت مو نتیجه دلخواه ای که مد نظر است به وجود نیاید. به همین علت برای مطمئن شدن باید آزمایش های تکمیلی قبل از اقدام به کاشت مو صورت بگیرد.