روش کاشت مو در ایران : یکی از مواردی که جزء مزایای عمل زیبایی محسوب می شود این است که در عمل های زیبایی شما حق انتخاب بیشتری نسبت به عمل های درمانی خواهید داشت.

در پروسه درمان عمل های درمانی شما باید از پزشک خود تبعیت کرده و هر نوع دارو و روشی را که او می‌گوید استفاده و مصرف کنید و نمی توانید بگویید که من نمی خواهم این دارو را مصرف کنم.

اما در عمل های زیبایی مخیر هستید که روش ها و پزشکان متعددی را انتخاب کرده و هرکدام که باب سلیقه خود است را انتخاب کنید.

حتی انجام و بازه زمانی آن هم در اختیار خودتان خواهد بود که می تواند مزیت بسیار مهم و اساسی محسوب شود.

ایران مهد جراحی کاشت مو

همانطور که میدانید ایران مهد جراحی زیبایی در دنیا است و با کره جنوبی رقابت تنگاتنگی در جذب افراد برای انجام عمل های زیبایی متفاوت دارد. هزینه درمانی در ایران نسبت به سایر کشورها نسبتاً پایین تر است به همین علت ایران به یکی از قطب های جراحی زیبایی در خاورمیانه و جهان تبدیل شده است.

برای کاشت مو به کجا مراجعه کنیم؟

نکته منفی که در این قضیه وجود دارد این است که نظارت بسیار درستی بر روی این حوزه وجود ندارد و افراد سودجو و غیرمتخصص بسیاری پا به این عرصه گذاشته اند.

این افراد سعی می کنند با اغراق بیش از حد و عدم نشان دادن واقعیت افراد زیادی را به خود جذب کرده تا بتوانند سودجویی بیشتری انجام دهند در حالی که در بسیاری از موارد این اغراق کاملاً غیر واقعی بوده و میتواند علاوه بر ضرر مالی ، ضرر روحی و جسمی نیز به بیمار وارد کند.

در مبحث و روش کاشت مو نیز این قضیه به درستی صدق می کند. بسیاری از شرکت ها و موسسه های کاشت مو رنگ می کنند تعداد موهای مورد نظر را برای شما به اولویت به حساب بیاورند. در حالیکه تعداد مو در روش کاشت مو نه تنها منطقی نبوده بلکه حتی نمی تواند زیبا هم به نظر برسد.

برای اطلاع ار قیمت کاشت مو کلیک کنید.

 

برای کاشت مو به کجا مراجعه کنیم؟

برای کاشت مو به کجا مراجعه کنیم؟

تعداد مو یا تراکم اصولی؟

روشی که در کاشت مو بسیار اولویت دارد تراکم و زیبایی موهای کاشته شده است. چراکه اگر تراکم و کاشت مو به صورت اصولی صورت نگیرد با وجود تعداد زیاد مو هم سرتان زیبا به نظر نمی رسد.

مثال بارز آن عدم طراحی اصولی خط رویش در هنگام روش کاشت مو می باشد. هنگامی که خط رویش به خوبی طراحی نشود میتواند موی شما را حالتی مصنوعی تلقی کند. که این امر موجب هدر رفتن وقت و هزینه شما میشود.

کاشت مو در چه زمانی نتیجه میدهد؟

روش کاشت مو علاوه بر متفاوت بودن آن جز جراحی های زیبایی بر هزینه محسوب می شود و باید در آن صبر پیشه کتاب توان به نتیجه نهایی و دلخواه رسید. نمی‌توان توقع داشت بعد از گذشتن دو الی سه ما بتوانید موهای پرپشتی را در سر خود مشاهده کنید چرا که همه این امیدواری ها در اصل امیدی کاذب هستند.

در کاشت مو سعی میشود فولیکولهای بانک مو در سر در جاهایی که مو ریخته شده مجدد کاشته شود.

شرایط پیش از کاشت مو چیست؟

همیشه توصیه می شود بعد از انجام هر نوع عمل جراحی به بدن خود استراحت بدهید و با تغذیه مناسب و سبک زندگی درست عمل خود را به موفقیت سرانجام بدهید. نکته ای که بسیار ارزشمند است این است که سعی کنید قبل از عمل و بعد از آن به مدت ۲ الی ۳ هفته هیچ گونه دخانیاتی را مصرف نکنید.

به یاد داشته باشید که مصرف هرگونه دارو و آرامبخش باید زیر نظر پزشک متخصص باشد و نباید بدون اطلاع او دارویی را قطع و یا مصرف کنید. مصرف ویتامین ها نیز در روش کاشت مو و عمل آن می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی را ایفا کند و به همین علت مصرف آن را زیر نظر پزشک و اطلاع آن و با دوز تجویز شده مصرف کنید.

نکته دیگری که می تواند برای شما مفید باشد این است که قبل از انجام هر نوع روش کاشت مو سعی کنید آزمایشهای لازم و یک چکاب کامل آزمایش خون را با بررسی اختلالات هورمونی انجام دهید.

نتایج این آزمایش می تواند باعث ایجاد کمترین عوارض و اطلاع از نتیجه در آینده را برای شما به وجود بیاورد.

همچنین سعی کنید قبل از عمل کاشت مو از مصرف غذاهای سنگین و پرچرب هم نیز خودداری کنید و به جای آن از فیبر ها و میوه ها استفاده کنید.

این عمل در تمامی روش کاشت مو معمولا به صورت سرپایی انجام می شود اغلب افراد بدون بیهوشی این پروسه را سپری می‌کنند و به همین علت بهتر است شرایط جسمانی بسیار مناسبی را در این حین داشته باشید.

شرایط پیش از کاشت مو چیست؟

شرایط پیش از کاشت مو چیست؟

بهترین روش کاشت مو برای بانوان چیست؟

در خانم‌هایی که ناحیه جلوی فرق سر آنها کم پشت شده است باید به کمک متخصص خود بهترین ناحیه را برای انجام عمل روش کاشت مو پیدا کنند.

به علت اینکه افزایش تراکم در همه قسمتهای پوست سر نمی تواند بهترین انتخاب برای شما محسوب شود چراکه بانوانی که دچار ریزش موی گسترده در نواحی سر هستند باید بتواند خط رویش مو را در فرق سر خود ایجاد کرده و کاشت مو را در آن قسمت متمرکز کند.

به طور کلی می توان از رایج ترین روش هایی که در روش کاشت مو برای بانوان انجام می شود را برداشت یک نوار باریک از پشت سر و سپس تقسیم پیاز مو به نواحی مورد نظر را نام برد. این روش در حال حاضر یکی از بهترین و مناسب ترین روش ها برای کاشت مو بانوان دانسته می شود.

(( لطفا به این توصیه توجه کنید !!!! )) 

اگر موهایتان دچار ریزش شده و علت آن عوامل وراثتی و یا ژنتیکی میباشد، بهترین روش برای بازیابی موها کاشت مو به روش های بروز و مناسب است .

اما اگر به علت کمبود ویتامین و یا بهم خوردن چرخه هورمون ها دچار این عارضه شده اید، پیشنهاد میدهیم علاوه بر جبران ویتامین ها و تنظیم هورمون ها روش مزوتراپی را به جای کاشت مو پیش بگیرید.

در مقاله ” مزوتراپی مو چیست ” کاملا در مورد این روش درمانی صحبت کرده و به سوالات شما عزیزان پاسخ داده ایم.

 

 

بهترین روش کاشت مو برای بانوان چیست؟

بهترین روش کاشت مو برای بانوان چیست؟