قطعاً این اسم به گوش شما آشناست. در این مقاله ما می خواهیم تعریف بوتاکس مو و روش انجام آن را برای شما بیان کنیم. و روند اعمال بوتاکس مو را برای شما به تصویر بکشیم. در ادامه همراه ما باشید.

انواع روش تزریق بوتاکس مو

به طور کلی دو روش برای تزریق بوتاکس مو وجود دارد که بسیار قابل استفاده است. اولین روش در واقع روشی برای اصلاح موهای آسیب دیده است که باعث زیبایی و درخشان تر شدن موها میشود. این روش شامل خود بوتاکس نمی‌شود چرا که یک برنامه موضعی است.

روش دیگر شامل تزریق بوتاکس به پوست سر است. اما متاسفانه این روش کاملاً تایید نشده است. نکته جالب این است که بوتاکس متشکل از سمی است که باعث فلج عضلانی می شود.

اما همین سم اگر در مقدار کم و برای اهداف مفید استفاده شود. می تواند تعریف های زیاد و سردردهای میگرنی را کاهش دهد و همچنین باعث بهبود تنبلی چشم بشود.

میتوانید برای مشاهده قیمت کاشت مو کلیک کنید.

بوتاکس مو چگونه عمل میکند؟

باید بدانید که از بوتاکس مو برای درمان آسیب دیدگی موها استفاده می شود که می تواند روش مفیدی واقع شود. به یاد داشته باشید حتماً باید قبل از انجام بوتاکس مو موهای خود را با شامپو بشویید و کاملاً آن را خشک کنید.

بعد از خشک شدن کامل مو مواد مورد نظر باید به ساقه مو مالیده شود و با این بازه ۲۰ تا ۲۵ دقیقه در معرض بخار داغ قرار بگیرد. سپس دوباره موها شسته و با استفاده از سشوار برای انتقال بهتره مواد به ریشه و ساقه مو حرارت داده می شود.

بوتاکس مو چگونه عمل میکند؟

بوتاکس مو چگونه عمل میکند؟

بوتاکس مو برای چه کسانی مناسب است؟

سوالی که پیش می آید این است که ، این روش درمانی با تمام فوایدی که داردآیا برای همه افراد موثر واقع می شود و یا خیر. ما در لیست زیر افرادی که مناسب برای این روش هستند را نام می بریم.

  • افرادی که دارای شوره سر هستند
  • افرادی که موهای خود را در معرض دکلره قرار داده اند.
  • آن دسته از افرادی که موهای خشک و یا آسیب دیده دارند
  • کسانی که دچار موخوره شده اند
  • افرادی که از کراتینه مو استفاده کرده اند.

فواید تزریق بوتاکس شامل چه مواردی است؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم استفاده از ترکیبات اسیدی بوتاکس بسیار ایمن است که علاوه بر سلامت موها می ‌تواند در مقابل شوره سر و دیگر مشکلات پوستی از موها و پوست سر شما محافظت کرده و ریزش مو را به حداقل برساند.

آیا بوتاکس مو عوارضی دارد؟

در بالا به فواید و مزایای استفاده از بوتاکس اشاره کردیم. حال در این قسمت می خواهیم ملاحظات احتمالی را نیز برای شما بیان کنیم.
درست است که بوتاکس موضعی ظاهر مو را بهبود بخشیده و باعث تقویت ساقه آن می شود اما گاهی ممکن است نتیجه ای خلاف واقع رخ دهد.

از علت‌های این خطرات و عوارض می‌توان شکنندگی و نازک شدن مو را نام برد. چرا که در صورت استفاده بیش از حد از این نوع روش درمانی باعث عدم کارسازی آن خواهد بود. همچنین استفاده از این نوع روش درمانی فقط برای بازه کوتاه مدت موهای شما را از چرب بودن نجات می دهد.
عوارض احتمالی دیگر آن واکنش های آلرژی زا می باشد. در صورتی که پوست سر و بدن شما به این مواد حساسیت داشته باشد به این عارضه دچار می شوید.

آیا بوتاکس مو عوارضی دارد؟

آیا بوتاکس مو عوارضی دارد؟

آیا روش های جایگزینی برای بوتاکس مو وجود دارد؟

استفاده از بوتاکس مو تنها یکی از روش هایی است که می تواند برای زیبایی ظاهر و همچنین سلامتی ساقه مو به شما کمک کند و روش های متعدد بسیار زیادی وجود دارد که ممکن است از این روش مزایای بیشتری داشته و از ملاحظات کمتری نیز برخوردار باشد.

از موثرترین این روش ها می توانیم استفاده از کراتین ها و آمینو اسید ها را نام ببریم. به یاد داشته باشید که بهترین درمان کراتین ، استفاده از کراتین مایع است. اگر به دنبال روش های موثر تری برای کاشت مو هستید، پیشنهاد میدهیم به مقاله بهترین روش کاشت مو سر بزنید.

آیا تزریق بوتاکس موی ایمن است؟

درست است که عوارضی مانند خارش پوست و واکنش های آلرژی زا وجود دارد،اما همگی آنها موقت و محدود بوده و در همه افراد نیز بروز پیدا نمی‌کند. به همین علت از ایمنی تزریق بوتاکس مو اطمینان حاصل کنید.

آیا تزریق بوتاکس موی ایمن است؟

آیا تزریق بوتاکس موی ایمن است؟

بوتاکس مو برای چه کسانی مضر است؟

تقریباً همه افراد برای داشتن موهای درخشان و سالم می توانند بدون عوارض جانبی از این روش استفاده کنند اما معمولا پیشنهاد می‌شود خانم های باردار از این طریقه درمانی استفاده نکنند.