فیلر زیر چشم یکی از بهترین راه ها برای درمان گودی و سیاهی زیر چشم است. به دلیل حساسیت تزریق فیلر زیر چشم، بهتر است آن را در یک مرکز معتبر انجام دهید.

متاسفانه بیشتر مردم دنیا از سیاهی و گودی دور چشم رنج می برند و این سیاهی و گودی می تواند دلایل بسیاری داشته باشد. بهترین راه برای درمان سیاهی و گودی زیر چشم، تزریق فیلر زیر چشم است که می تواند بسیار موثر واقع شود. با تزریق فیلر به زیر چشم ها، دوباره می توانید پوستی زیبا و شفاف داشته باشید.

فیلر زیر چشم چیست؟

با بالا رفتن سن و یا تاثیر برخی از عوامل محیطی، زیر چشم ها گودتر شده و گاهی نیز تیره تر از پوست صورت می شود. این گودی و سیاهی باعث می شود تا صورت خیلی خسته تر و شکسته تر بنظر برسد و زیبایی و شادابی صورت از بین برود. بسیاری از افراد برای پوشاندن گودی و سیاهی زیر چشم از لوازم آرایشی بعضا گرانقیمت نیز استفاده کرده و یا راه های درمانی دیگری را پیش می گیرند که متاسفانه بی نتیجه است. بهترین روش برای درمان این گودی ها و سیاهی در اطراف چشم، تزریق فیلر زیر چشم است که باعث می شود تا پوست دور چشم دوباره حالت استحکام و کشش قبلی خود را به دست آورده و ظاهر آن دوباره به حالت اولیه برگردد. برای فیلر زیر چشم معمولا از ژل هیالورونیک اسید که حاوی انواع ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها، مواد معدنی و اسید آمینه است، استفاده می شود. این ژل که در بافت بدن نیز وجود دارد، به طور خاص برای درمان بافت ظریف دور چشم استفاده می شود.

تزریق فیلر زیر چشم چگونه انجام می شود؟

فیلری که برای زیر چشم تزریق می شود، علاوه بر رفع سیاهی و گودی زیر چشم، باعث از بین رفتن چین و چروک های ریز زیر چشم و پف زیر چشم نیز می شود.

برای تزریق فیلر، ابتدا پزشک معالج با پمادهای بی حسی موضعی دور چشم را بی حس می نماید تا بیمار در حین تزریق دردی را حس نکند. سپس با استفاده از انژکتورهای بسیار ظریف، ژل به زیر چشم تزریق می شود. برای این منظور ژل باید بر روی استخوان و در قسمت زیر بافت ها تزریق شود. تعیین میزان ژل مورد نیاز و نواحی که باید به آنها ژل تزریق شود، توسط پزشک تشخیص داده می شود. تزریق ژل به همه نقاط باید به صورت یکسان انجام شود. پس از اتمام تزریق، پزشک باید زیر چشم را مقداری ماساژ دهد.

فیلر زیر چشم چقدر ماندگاری دارد؟

این سوال برای بسیاری از افراد پیش می آید که ماندگاری این روش چقدر است. در واقع باید گفت که فیلر زیر چشم روشی دائمی و همیشگی نیست و باید آن را تکرار نمود. میزان ماندگاری این روش از شخصی به شخص دیگر کاملا متفاوت بوده و می تواند بین یک ماه الی 3 سال متغییر باشد. در واقع هر چه میزان تکرار تزریق ها بیشتر باشد، ماندگاری این روش نیز بیشتر خواهد بود. بنابراین زمانی که شما حس کردید که تزریق ژل اثر خود را کم کم از دست می دهد، باید مجددا اینکار را انجام دهید.

هزینه فیلر برای زیر چشم

در واقع قیمت تزریق فیلر زیر چشم برای افراد متفاوت می تواند کاملا متغیر باشد. برای تعیین هزینه فیلر زیر چشم، بیمار باید توسط پزشک معاینه شود و سپس پزشک هزینه مورد نیاز را برای بیمار تخمین خواهد زد. در واقع پزشک میزان ژلی که برای تزریق فیلر نیاز است را با توجه به میزان شرایط بیمار، تعیین خواهد کرد و این میزان می تواند بر روی هزینه های انجام این روش تاثیرگذار باشد.

بهترین مارک فیلر برای تزریق زیر چشم

امروزه با توجه به تنوعی که در انواع برندهای فیلر وجود دارد، این سوال پیش می آید که بهترین مارک فیلر زیر چشم چه مارکی است. فیلرهایی که برای تزریق زیر چشم به کار برده می شود، معمولا از هیالورونیک اسید ساخته می شوند که این مواد هیچ گونه تناقضی با بدن ندارد. اما تعیین بهترین نوع فیلری که می تواند برای شما به کار برود، با توجه به نظر پزشک انجام می شود. بهترین و معروف ترین مارک های فیلرهای زیر چشم عبارتند از:

  • فیلر ژوویدرم: فیلر ژوویدرم یکی از بهترین فیلرها برای رفع چین و چروک های خیلی عمیق و معمولی است و بین 6 تا 18 ماه نیز ماندگاری دارد.
  • فیلر استالیج: این فیلر یکی از بهترین فیلرهای موجود در بازار است که توسط موسسه FDA آمریکا نیز مورد تایید قرار گرفته است. این فیلر یکی از بهترین پر کننده ها برای خطوط و گودی زیر چشم و سایر قسمت های صورت است و حالتی طبیعی به صورت می دهد و ماندگاری آن بین 6 تا 18 ماه است.
  • فیلر تئوسیال: این فیلر برای زیر چشم معجزه می کند. در واقع اگر زیر چشم شما مقدار قابل توجهی از اسید هیالورونیک و کلاژن خود را از دست داده باشد، این فیلر جایگزین بسیار مناسبی برای این مواد خواهد بود.

مراقبتهای بعد از تزریق فیلر به زیر چشم

بیمارانی که اقدام به تزریق فیلر چشم می نماید، نیاز است تا مراقبتهای بعد از تزریق فیلر زیر چشم را نیز به درستی انجام دهند تا بتوانند نتیجه مطلوبی را از این عمل دریافت نمایند.

همچنین بخوانید: قیمت ایمپلنت دندان

  • اگر در ناحیه تزریق دچار درد شدید، می توانید از مسکن هایی همچون استامینوفن استفاده کنید.
  • حداقل تا سه روز پس از تزریق، از دست زدن به محل تزریق خودداری کنید و آن را دستکاری ننمایید.
  • تا سه پس از تزریق، بیمار به هیچ وجه نباید بر روی صورت بخوابد و بهترین حالت خواب برای وی، به صورت طاق باز است.
  • از فشار وارد کردن به ناحیه تزریق خودداری کنید.
  • بهتر است تا سه روز پس از تزریق از آرایش کردن خودداری نموده و برای شست و شوی صورت نیز به این قسمت فشار وارد نکنید.
  • از قرار گرفتن در محیط های گرم خودداری کنید.
  • ممکن است تا یک الی دو هفته پس از تزریق، بیمار در ناحیه مورد نظر احساس سنگینی نماید که این مشکل پس از این مدت برطرف شده و مواد کاملا پخش می شود.
  • از قرار گرفتن در نور مستقیم آفتاب، اشعه فرابنفش و رفتن به سونا تا بهبودی کبودی و قرمزی زیر چشم خودداری کنید.
  • استفاده از کرم ضد آفتاب را خیلی جدی بگیرید.
  • برای رفع تورم و کبودی زیر چشم می توانید از کیسه یخ به مدت 10 الی 12 دقیقه و هر 12 ساعت یکبار استفاده کنید.
  • در روزی که قصد تزریق دارید نباید ورزش های سنگین انجام دهید اما پس از تزریق می توانید فعالیت های روزانه خود را از سر گیرید.
  • بیمار پس از دو هفته مجددا باید توسط پزشک معاینه شود و بهتر است تا یکماه هر کاری که می خواهید انجام دهید زیر نظر پزشک باشد.

مراقبتهای قبل از تزریق فیلر به زیر چشم

برای تزریق فیلر زیر چشم نیاز است تا پیش از عمل، توصیه های زیر را انجام دهید.

  • بهتر است خانم های باردار و شیرده اینکار را به بعد از این دوران موکول کنند.
  • دو هفته پیش از تزریق برای جلوگیری از کبود شدن ناحیه مورد نظر، باید از مصرف داروها و مکمل هایی که باعث کبودی می شوند خودداری نماید.
  • یک هفته پیش از عمل نباید از وکس، دکلره،استفاده از کرم های موبر و موارد اینچنینی در ناحیه مورد نظر استفاده شود.
  • از یک هفته پیش از تزریق باید از استفاده هر گونه کرم و داروی ضد چروک در ناحیه مورد نظر باید خودداری شود.
  • دو هفته پیش و یک ماه پس از تزریق باید از  انجام درمان های دندانپزشکی خودداری شود.
  • دو روز پیش از تزریق از مصرف الکل و داروهای ضد استروئیدی باید خودداری شود.
  • در روز تزریق صورت خود را تمیز شسته و از هر گونه آرایشی خودداری نمایید.

تزریق فیلر چشم در پایتخت زیبایی ایران

تزریق فیلر زیر چشم یکی از کارهای بسیار تخصصی است که باید زیر  نظر بهترین پزشکان انجام شود تا عوارض ناخوشایندی برای بیمار رخ ندهد. در واقع چشم و پوست اطراف چشم یکی از حساس ترین نقاط بدن هستند که در صورتی که شما از مراکز غیر معتبر برای اینکار استفاده کنید، ممکن است عوارض جبران ناپذیری گریبانگیر شما شود. تزریق فیلر زیر چشم در پایتخت زیبایی ایران این تضمین را به شما می دهد که بهترین نتیجه را از این روش خواهید گرفت. این تزریق زیر نظر بهترین و مجرب ترین متخصصان پوست انجام خواهد شد و بیمار هیچ گونه دردی را حین عمل احساس نخواهد کرد. زیبایی را با پایتخت زیبایی ایران تجربه کنید.