افراد باید نکات قبل از لیزر موهای زائد را قبل اجرای لیزر به دست آورند. از نکات قبل از لیزر موهای زائد می توان به دوری از آفتاب گرفتن و اپیلاسیون اشاره کرد.

افرادی که قصد لیزر موهای زائد خود را دارند بایست اطلاعاتی در خصوص نکات قبل از لیزر موهای زائد به دست آورده و با کسب آگاهی های لازم در صدد اجرای آن اقدام کنند. کلینیک پایتخت زیبایی ایران یکی از معتبرترین و مجرب ترین مراکز زیبایی بوده و شما می توانید از متخصصان این مراکز نکات قبل از لیزر موهای زائد را دریافت کرده و با بهره مندی از امکانات درجه یک به نتیجه مطلوبی دست یابید.

لیزر موهای زائد

خانم ها از جمله افرادی هستند که از دست موهای زائد بدن و صورت خود بسیار رنج می برند و همواره به دنبال راهکارهایی هستند که از دست موهای زائدشان خلاص شوند که در این مرحله با استفاده از روش لیزر میتوان به راحتی و در مدت زمان کوتاهی با برداشتن گام های صحیح موهای زائد بدن و صورت خود را لیزر کرد. البته توجه داشته باشید که لیزر روشی برای نابودی همیشه موهای زائد نبوده و پس از مدتی موهای زائد قابل برگشت هستند. این روش یکی از رایج ترین و محبوب ترین روش ها بوده و افراد می توانند با انتخاب آن توسط اشعه لیزر با قدرت بسیار بالا موهای خود را از بین برد. لیزر برای هرنوع پوست قابل استفاده است در ابتدا  این روش را برای افرادی با پوست های روشن امتحان کردند و پس از دریافت جوابی مثبت بر روی پوست افراد تیره نیز استفاده شد و نتیجه گرفتند لیزر برای تمامی رنگ و نوع پوست ها قابل اجرا است. درمان لیزر موهای زائد روشی غیر تهاجمی بوده و باعث کاهش رشد موهای زائد و طولانی مدت شدن رشد موها می شود.

نکات قبل از لیزر موهای زائد

افرادی که رشد موهای زائدشان بسیار بالا است می توانند از لیزر استفاده کنند تا برای مدت قابل توجهی جلوی رشد این موها را بگیرند. لیزر برای صورت و کل بدن قابل اجرا بوده و افراد می توانند با استفاده از این روش نه تنها از دست موهای زائد خلاص خواهند شد بلکه زیبایی و جوانی بر چهره خود خواهند بخشید.

همچنین بخوانید: قیمت کاشت مو

پایتخت زیبایی ایران در بلوار اندرزگو با ارائه خدمات و امکانات درجه یک و عالی با کادری مجرب آماده خدمت رسانی به عموم افراد است. مراجعه کنندگان به پایتخت زیبایی ایران بایستی ابتدا اطلاعاتی درباره نکات قبل از لیزر موهای زائد به دست آورند چرا که اجرای این روش نیاز به رعایت نکاتی است تا به خوبی نتیجه داده و قابل اجرا باشد. برای مثال در خصوص نکات قبل از لیزر موهای زائد می توان به این مورد اشاره کرد. افرادی به لوپوس مبتلا هستند و نور لیزر سبب تشدید بیماری شان می شود به هیچ وجه نباید به دنبال لیزر موهای زائد خود باشند هم چنین افراد مبتلا به پورفیری و بیماران قلبی که باتری در قلبشان قرار داده شده است نیز از جمله این دسته افراد می باشند که باید دور روش درمانی را خط بکشند.

اولین نکات قبل از لیزر موهای زائد

از اولین نکات قبل از لیزر موهای زائد این است که افراد در وهله اول باید با پزشک مربوط خود مشورت های لازم را داشته و از وی نظراتی برای اجرای روش لیزر دریافت کنند و از صلاحیت این روش بر پوست و سلامتی خود اطمینان حاصل کنند. با توجه به این امر که نتیجه اجرای روش لیزر برای حذف موهای زائد بدن و صورت در هر فردی متفاوت است از این رو نمی توان سرخود مطمئن باشیم که نتیجه درمانی شما نیز مثبت خواهد بود. چرا که جنس و نوع پوست و موی افراد با یکدیگر متفاوت است و لیزر درمانی در تمامی افراد به یک شکل جواب نخواهد داد. از این رو تنها پزشک می تواند با مشاهده نوع و جنس پوست افراد نتیجه کار را بیان کند. برای مثال افرادی که حساسیت پوستی دارند بایستی نکات قبل از لیزر موهای زائد را از پرشک و متخصص خود دریافت کنند و از تمامی مزایا و خطراتی که سلامتی آنها را با اجرای این روش تهدید می کند آگاهی یابند. هم چنین در روش لیزر درمانی برای حذف موهای زائد برخی از افراد در یک جلسه به صورت معجزه به نتیجه دست می یابند در حالی که اجرای این امر کاملا زمان بر بوده و باید در طی جلسات به نتیجه رسید.

دومین نکات قبل از لیزر موهای زائد

دومین نکات قبل از لیزر موهای زائد بدین صورت است که افراد باید حدود شش هفته قبل از شروع لیزر درمانی برای حذف موهای زائد، باید از استفاده از  اپیلاسیون و واکس موها خودداری کنند. چرا که این امر در نحوه اجرای لیزر درمانی و عملکرد آن بسیار موثر است. همانطور که می دانید لیزر روشی برای تخریب فولیکول های مو بوده و از این جهت برای انجام این وظیفه باید این فولیکول ها وجود داشته باشد در غیر این صورت نمی توان به نتجه ایده آل و مثبتی دست یافت. در حالی که با اجتناب از اپیلاسیون و اجازه دادن به رشد مو و فولیکول ها می توانید با اجرای لیزر موهای زائد نتیجه مورد تایید و قابل پسندی را به دست آورید. در حالی که اگر افراد در بازه شش هفته مانده به لیزر از اپلاسیون و واکس مو استفاده کنند در این صورت فولیکول های مو را از بین برده و در نتیجه به آنچه که قصد دارند نخواهند رسید. تنها روش حذف موهای زائد قبل از لیزر درمانی شیو کردن است که می توانید از تیغ و ژیلت استفاده نمایید.

سومین نکته قبل از لیزر موهای زائد

حال می خواهیم سومین نکات قبل از لیزر موهای زائد را برای شما بازگو کنیم که از مهم ترین نکات در این خصوص بوده و بایستی مورد توجه و اجرا واقع شود. برنزه کردن و یا آفتاب گرفتن از جمله موضوعاتی است که افراد خواستار اجرای لیزر موهای زائد باید از این دو مورد پرهیز و اجتناب کنند. چرا که این دو گزینه در نحوه عملکرد و نتیجه روش لیزر درمانی بسیار تاثیرگذار خواهند بود. به گونه ای می توان بیان کرد پالس لیزر، رنگدانه های تیره را مورد هدف قرار داده و با از بین بردن فولیکول ها سبب نابودی موهای زائد از پوست افراد می شود اما در صورتیکه افراد پوست خود را برنزه کنند دیگر لیزر مو های پوست و صورت به خوبی اجرا نشده و نتیجه مثبتی به دست نخواهید آورد.

چهارمین نکته قبل از لیزر موهای زائد

افرادی که قصد لیزر موهای زائد خود را دارند بایستی از نکات قبل از لیزر موهای زائد آگاهی های لازم را به دست آورند که در این خصوص انتخاب کلینیک پوست و مو و بهترین مرکز درمانی از مهم ترین و حساس ترین موضوعاتی می باشد که بایستی به ان توجه نمود؛ که در این مورد می توان گفت کلینیک پایتخت زیبایی ایران از جمله بهترین و متخصص ترین مراکز در این زمینه است. هزینه و قیمت موهای زائد یکی دیگر از موضوعاتی است که برای افراد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده و بایستی قبل از شروع جلسات لیزر موهای زائد اطلاعات دقیقی را به دست آورد. هم چنین از دیگر نکات قبل از لیزر موهای زائد می توان گفت افراد قبل از شروع جلسات پوست خود را کاملا شسته و از هیچ گونه عطر، خوشبو کننده و اسپری استفاده نکنند و دقیقا پس از شستشوی پوست صورت خود اماده لیزر شوند. هم چنین افرادی که قصد اجرای این روش را دارند باید از مصرف هرگونه قرصی که سبب رقیق کردن خون بدن می شود خودداری کنند قرص های ضد التهاب و آسپرین از جمله این دسته قرص ها می باشد.

توصیه های قبل لیزر موهای زائد

در این بخش می خواهیم در کنار نکات قبل از لیزر موهای زائد، توصیه های قبل از لیزر موای زائد را برای شما دوستان ارائه دهیم که بی شک در عملکرد لیزر درمانی شما موثر عمل خواهند کرد.

بهترین دستگاه لیزر متناسب با نوع و جنس پوست خود را انتخاب کنید.

بر روی بخش هایی از بدن که تاتو دارید از اجرای این روش خودداری شود.

از دوش آب گرم  و سرد خودداری کنند.

از استفاده مواد شیمیایی اجتناب کنید.

در پاسخ به سوالاتی که در خصوص لیزر موهای زائد خانم های باردار و شیرده پرسیده می شود می توان گفت به طور کلی تماس با هرگونه اشعه برای خانم های باردار را منع کرده و لیزر موهای زائد در این دوره را با وجود این که آسیب و خطری برای سلامتی مادران و نوزادان ندارد صلاح نمی دانیم. برای حذف موهای زائد باید صبور بوده و پس از گذراندن جلسات پی در پی می توانید نتیجه مثبت و بی نظیر این روش را مشاهده کنید. فاصله بین لیزر موهای زائد بین 4 الی 6 هفته است و شما با صبوری در این مدت زمان می توانید به هدف و خواست خود برسید.

آمادگی های قبل از انجام لیزر

با توجه به متفاوت بودن نوع و جنس پوست افراد اجرای لیزر موهای زائد به شکل های مختلفی جواب داده و می توان گفت زمان مشاهده نتیجه در هرکدام مختلف است؛ که افراد باید ثابت قدم و صبور بوده و تا پایان جلسات لیزر با متخصصان و کادر مجرب همکاری کنند. خداحافظی با سولاریوم، دوری از آفتاب، دوری از اپیلاسیون از جمله موضوعاتی است که باید به آن توجه کنید که از نکات قبل از لیزر موهای زائد هستند.

لیزر موهای زائد در پایتخت زیبایی ایران

همانطور که در بخش های قبلی اشاره کردیم کلینیک های پوست و مو در خصوص ارائه خدمات درمانی فعالیت می کنند که در این میان برخی از کلینیک ها با تبلیغ دروغین که در یک جلسه می توانند کل بدن شما را لیزر کنند که در مقابل این وعده هزینه های هنگفتی را دریافت کرده و هم چنین این روش می تواند آسیب هایی به بدن و پوست متقاضیان وارد سازد. در حالی که پایتخت زیبایی ایران یکی از معتبرترین و بهترین کلینیک های پوست و مو بوده و با در اختیار داشتن متخصصان مجرب و حرفه ای به فعالیت مشغول است شما می توانید با مراجعه به پایتخت زیبایی ایران از تمامی امکانات و خدمات درجه یک بهره مند شده و زیر نظر متخصصین و با رعایت نکات قبل از لیزر موهای زائد نتیجه مثبت و مورد تاییدی را به دست آورید.