از بین رفتن موهای زائد در مدت زمان کم، ارزش پرداخت هزینه لیزر موهای زائد صورت را دارد.

از بین بردن دائمی موهای زائد صورت بدون شک رویای تمام خانم ها می باشد. امروزه با تولید دستگاه های لیزر این امکان برای خانم ها فراهم شده است تا رویای خود را به حقیقت تبدیل کنند. اما بالا بودن هزینه لیزر موهای زائد صورت، ممکن است مانعی بر سر راه آنها باشد و از رفتن به مراکز لیزر کننده موهای زائد صورت خودداری نمایند. به همین دلیل ما در این مقاله ضمن بررسی عوامل تاثیرگذار بر هزینه لیزر موهای زائد صورت شما را توجیه می کنیم که لیزر موهای زائد به صرفه تر از سایر روش ها می باشد.

 لیزر موهای صورت زنان

وجود موهای زبر و زیاد در صورت خانم ها، چندان جالب نبوده و بیشتر خانم ها از رویش موهای زائد در سطح صورت خود بیزار هستند. اصولا روش های معمولی از بین بردن موهای زائد، مانند تیغ زدن، بند انداختن و حتی اپیلاسیون به طور کامل و دائمی موها را از بین نمی برد و مجددا روییده می شوند. بنابراین انجام روشی که بتواند بعد از مدتی خانم ها را از شر موهای زائد صورت خلاص کند، اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. لیزر موهای زائد صورت یکی از بهترین و مناسب ترین روش ها برای از بین بردن دائمی موهای زائد صورت می باشد. امروزه با وجود روش ها و دستگاه های جدید و پیشرفته لیزر موهای زائد صورت، این امکان برای خانم ها فراهم شده است تا بتوانند از داشتن پوست صورتی بسیار لطیف و زیبا و عاری از هرگونه موی زائد نهایت لذت را ببرند. همانطور که گفته شده، بیشتر روش های از بین برنده موهای زائد، به صورت موقتی موها را از بین می برد و تاثیر دائمی دارند، به همین دلیل امروزه بیشتر خانم ها علاقه مند هستند تا با استفاده از روش لیزر درمانی موهای زائد صورت خود را به صورت دائمی از بین ببرند.

نکات مورد توجه در انتخاب بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

کلینیک هایی که در خصوص از بین بردن موهای زائد صورت و بدن به مردم خدمت رسانی می کنند، در انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد باید به 2 نکته زیر حتما توجه کنند.

·        نوع تکنولوژی دستگاه: 2 نمونه از رایج ترین تکنولوژی هایی که از آنها برای ساخت دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می شود، تکنولوژی «الکساندرایت» و «دایود» می باشد. دستگاه لیزر موهای زائد طراحی شده با تکنولوژِی به دلیل داشتن طول موج بیشتر در مقایسه با دستگاه های طراحی شده با تکنولوژی دایود از قدرت نفوذ بسیار بیشتری برخوردار می باشد. علاوه بر این تکنولوژی الکساندرایت، امکان استفاده راحت تر دستگاه را برای کاربران فراهم کرده و دستگاه های حاوی این تکنولوژی به دلیل داشتن خاصیت خنک کنندگی و بی دردی توان بیشتری دارند.

همچنین بخوانید: قیمت لمینت دندان

·        نور برند دستگاه: نوع برند دستگاه نیز، یکی دیگر از عوامل بسیار مهمی است که در انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد باید به آن توجه بسیار زیادی شود. دستگاه های با برند معتبر به مراتب از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار می باشند و به دلیل داشتن عملکرد بهتر، سبب جلب رضایت بیشتر مشتری می شود. کلینیک پایتخت زیبایی ایران با دارا بودن بهترین و با کیفیت ترین دستگاه های لیزر کننده موهای زائد صورت آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد.

بررسی قیمت لیزر موهای زائد

حتما می دانید که هزینه لیزر موهای زائد صورت در مقایسه با سایر روش های حذف موهای زائد صورت بیشتر می باشد. چرا که این روش نیاز به دانش و تخصص دارد که از عهده هر کسی بر نمی آید و علاوه بر این گران بودن دستگاه های لیزر کننده موهای زائد صورت نیز یکی دیگر از دلایل بالا بودن هزینه لیزر موهای زائد صورت می باشد. اگر چه این روش قیمت بالایی دارد، اما به دلیل دارا بودن اثرات بسیار شگفت انگیز و راضی کننده، با محبوبیت زیادی در بین مردم و به ویژه خانم ها روبرو شده است. ممکن است به کلینیک های زیادی برای حذف موهای زائد صورت خود مراجعه کرده باشید و آنها گفته اند که چاقی و لاغری صورت بر هزینه لیزر موهای زائد صورت تاثیر می گذارد، اما این هزینه چندان به چشم نمی آید. هزینه لیزر موهای زائد صورت ممکن است در یک کلینیک متفاوت از کلینیک دیگر باشد و به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به بررسی این عوامل پرداخته ایم.

چه عواملی بر هزینه لیزر موهای زائد صورت تاثیر می گذارد؟

همانطور که گفتیم، عوامل زیادی بر هزینه لیزر موهای زائد صورت تاثیر می گذارد که یکی از مهمترین آنها، نوع دستگاه لیزر کننده می باشد. هر چقدر که دستگاه لیزر کننده از کیفیت بالاتری برخوردار باشد و از مدل های جدیدتر و با امکانات بیشتر انتخاب شده باشد، به مراتب قیمت بالاتری دارد که این موضوع بر قیمت خدمات لیزر موهای زائد صورت تاثیر مستقیم دارد. علاوه بر این، متفاوت بودن هزینه های تعمیر و نگهداری دستگاه های لیزر، یکی از دلایل مهم در تفاوت قیمت لیزر موهای زائد می باشد.

تعداد جلسات مورد نیاز برای حذف موهای زائد با روش لیزر درمانی ممکن است برای هر فردی نسبت به فرد دیگر متفاوت باشد که این موضوع بستگی به نوع پوست، ضخامت مو و عوامل دیگری دارد. بنابراین هر چقدر که فردی در صورت خود موهای زائد ضخیم تر و بیشتری داشته باشد، تعداد جلسات بیشتری برای حذف دائمی آنها مورد نیاز است، که این موضوع سبب بالا رفتن هزینه لیزر موهای زائد صورت می شود.

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر هزینه لیزر موهای زائد صورت، نوع مرکز ارائه دهنده این خدمت،  با توجه به کیفیت تجهیزاتی است که برای از بین بردن موهای زائد صورت به کار می برد. علاوه بر این، متفاوت بودن قیمت خنک های موجود در دستگاه های لیزر، یکی دیگر از عواملی است که سبب تنوع در هزینه لیزر موهای زائد صورت شده است.

چگونه تعداد جلسات بر قیمت لیزر موهای زائد صورت تاثیر می گذارد؟

به طور کلی نمی توان اظهار نظر کرد که هر فرد برای از بین دائمی موهای زائد صورت خود به چند جلسه لیزر درمانی نیاز دارد. چرا که این موضوع بستگی به جنس موها، اختلالات هورمونی و بسیاری از عوامل دیگر دارد که متخصصان مربوطه از بیماران می خواهند که قبل از مراجعه به مرکز آزمایش های خاصی را انجام دهند تا بتوانند به طور دقیق تر تعداد جلسات مورد نیاز را به بیماران خود اعلام نمایند. اما به طور معمول و میانگین می توان گفت که 3 تا 7 جلسه برای از بین بردن دائمی موهای زائد صورت کافی خواهد بود.

تفاوت هزینه لیزر موهای زائد صورت با توجه به نوع خنک کننده ها

در تمام دستگاه های لیزر برای اینکه دستگاه در مجاورت پوست گرمای زیادی را تولید نکند، دستگاه های خنک کننده ای تعبیه شده است که با استفاده از باد ساده و یا ترکیب با آب از گرم شدن بیش از حد پوست جلوگیری می کنند. برخی از طراحان دستگاه های لیزر برای اینکه بتوانند هزینه دستگاه را کاهش دهند، در محل اتصال هندپیس و بدن از آلومینیوم استفاده کرده اند. اگرچه این اقدام هزینه تولید دستگاه را کاهش می دهد و می تواند به کمتر شدن هزینه لیزر موهای زائد صورت کمک کند، اما نمی تواند از گرما و سوزش محل مورد نظر به طور کامل جلوگیری کنند. از این رو توصیه می شود که کلینیک ها برای حفظ سلامت پوست صورت مشتریان خود، از دستگاه هایی استفاده کنند که خنک کننده های با کیفیتی بر روی آنها نصب شده است تا بتواند از سوزش و گرمای بیش از حد صورت جلوگیری کنند. ما در کلینیک پایتخت زیبایی ایران با بهره گیری از بهترین و مجهزترین دستگاه ها، لیزری بدون درد و سوزش را برای شما انجام خواهیم داد.

هزینه لیزر صورت

علاوه بر لیزر موهای زائد صورت، در برخی از موارد افراد برای کاهش مشکلات پوستی خود، مانند جای جوش، سوختگی و یا لک های پوستی به سراغ روش لیزر درمانی می روند که هزینه این نوع لیزر مانند لیزر موهای زائد صورت به عوامل زیادی وابسته می باشد. به عنوان مثال، نوع و میزان مشکلات پوستی و همچنین ناحیه از صورت که قرار است لیزر درمانی شود، نمونه هایی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت لیزر صورت می باشد.

هزینه لیزر موهای زائد صورت بسیار پایین نشان دهنده خدمات ضعیف می باشد.

امروزه مراکز زیادی به وجود آمده اند که تبلیغات گسترده ای در خصوص لیزر موهای زائد صورت با هزینه های خیلی پایین ارائه می کنند. به شما توصیه می کنیم که به هیچ عنوان فریب این افراد سودجو را نخورید. چرا که قیمت ساده ترین دستگاه لیزر موهای زائد به قدری می باشد که سبب بالا رفتن هزینه لیزر موهای زائد صورت شود. بنابراین مراکزی که هزینه های بسیار پایینی برای خدمات لیزر درمانی دریافت می کنند، بدون شک از دستگاه های بی کیفیت و یا اپراتورهای خیلی بی تجربه ای برخوردار می باشند. بنابراین به هیچ وجه به مراکز مراجعه نکنید، چرا که فقط پول خود را هدر خواهید داد.

هزینه های بسیار بالای لیزر موهای زائد، تاثیرگذاری بیشتر را تضمین نمی کند؟

در مقابل مراکزی که هزینه پایینی برای خدمات لیزر درمانی دریافت می کنند، مراکزی نیز وجود دارند که هزینه های گزاف و سنگینی را برای این خدمات در نظر گرفته اند. به طور مثال این افراد به شما تضمین می دهند که می توانند در ظرف مدت 2 یا 3 جلسه موهای صورت شما را به طور کامل از بین ببرند. به شما توصیه می کنیم که به هیچ وجه فریب این افراد را نخورید.

لیزر موهای صورت زنان در پایتخت زیبایی ایران

مرکز پایتخت زیبایی ایران در حال حاضر با دارا بودن مجرب ترین افراد و بهترین دستگاه های لیزر کننده موهای زائد صورت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد و شما می توانید برای اطلاع دقیق از هزینه لیزر موهای زائد صورت با یکی از شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید.

بسیاری از افراد ممکن است به دلیل بالا بودن هزینه لیزر موهای زائد صورت در کلینیک های مختلف از همان روش های سنتی برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده کنند. اما باید این نکته را در نظر بگیرید که اگرچه در نگاه اول لیزر درمانی روشی پرهزینه به نظر می رسد، اما اگر نگاهی بلند مدت به این موضوع داشته باشید، متوجه خواهید شد که این هزینه نسبت به روش های دیگر بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود. به طور مثال در روش جلبک گذاری که موها را به طور دائمی هم از بین نمی برد، بعد از مدتی متوجه خواهید شد که هزینه زیادی برای آن پرداخت کرده اید در صورتی که نتیجه دائمی ندیده اید. اما روش لیزر درمانی بعد از سپری کردن چند جلسه با حذف دائمی موهای زائد صورت، شما را از پرداخت هزینه های دیگر خلاص خواهد کرد. بنابراین با استفاده از روش لیزر درمانی نه تنها می توانید در دراز مدت در هزینه های خود صرفه جویی کنید، بلکه می توانید از پوستی برخوردار شوید که همیشه تمیز و عاری از مو است.